Customer Journey
De customer journey is de reeks stappen en interacties die een klant doorloopt vanaf het eerste contact met een merk of product tot aan de uiteindelijke aankoop en mogelijk zelfs daarna (bijvoorbeeld bij klantenservice of herhaalaankopen). Deze reis bestaat uit verschillende fasen, zoals bewustwording, overweging, aankoop en loyaliteit. Het begrijpen van de customer journey helpt bedrijven om de behoeften en verwachtingen van hun klanten beter te begrijpen, en hun product of service zo aan te passen dat het aansluit bij de gebruikerservaring in elke fase van de reis.
Vond je dit leuk? Geef een applausje!
Ontvang tips en maak kans op het boek Online Invloed
Kan jij wel wat kennis gebruiken? Ik geef het boek Online invloed gratis weg. Het enige wat ik van je vraag is even aangeven dat ik je mag mailen met tips. Je ontvangt dan op onregelmatige basis UX / Design / Conversie tips en ik betrek je graag in korte gebruikersonderzoeken van mijn eigen projecten (hoef je niet aan mee te doen, mag).
Onder de inschrijvers verloot ik het boek, als bedankje voor jullie support.