Jouw business doelen én die van de gebruiker, in perfecte harmonie. Doen we.

UX strategie voor mensen die online vooruit willen, maar niet als een kip zonder kop.

Jouw business doelen én die van de gebruiker, in perfecte harmonie. Doen we.

UX strategie voor mensen die online vooruit willen, maar niet als een kip zonder kop.

Jouw business doelen én die van de gebruiker, in perfecte harmonie. Doen we.

UX strategie voor mensen die online vooruit willen, maar niet als een kip zonder kop.

Business Aware Design

Inzicht in gebruikers

±20 jaar ervaring met UX design

Design thinking

Business Aware Design

Inzicht in gebruikers

±20 jaar ervaring met UX design

Design thinking

Aandacht voor jullie business goals

Inzicht in gebruikers

±20 jaar ervaring met UX design

Design thinking

De neuzen dezelfde kant op

De neuzen dezelfde kant op

De neuzen dezelfde kant op

We creëren overzicht. Wie zijn jullie gebruikers? Wat zijn hun verwachtingen en behoeftes? Wat is er nodig om daaraan tegemoet te komen? Hoe vertaalt zich dat in features? Etc. Zo krijgen we iedereen die betrokken is met de neus dezelfde kant op.

We creëren overzicht. Wie zijn jullie gebruikers? Wat zijn hun verwachtingen en behoeftes? Wat is er nodig om daaraan tegemoet te komen? Hoe vertaalt zich dat in features? Etc. Zo krijgen we iedereen die betrokken is met de neus dezelfde kant op.

We creëren overzicht. Wie zijn jullie gebruikers? Wat zijn hun verwachtingen en behoeftes? Wat is er nodig om daaraan tegemoet te komen? Hoe vertaalt zich dat in features? Etc. Zo krijgen we iedereen die betrokken is met de neus dezelfde kant op.

Ik werkte o.a. voor

Ik werkte o.a. voor

Ik werkte o.a. voor

Werkwijze bij UX-strategie projecten

Werkwijze bij UX-strategie projecten

Zo gaat het in zijn werk

Inzicht. Daar draait het om. Een juiste strategie bepaal je niet op basis van onderbuikgevoel. Aan de hand van het Business Aware Design canvas maken we inzichtelijk welk probleem we oplossen, voor wie en hoe we dat (gaan) doen. Zo bepalen we de koers voor logische vervolgstappen op UX gebied.

01

Business Aware Design sessie

Het in kaart brengen van users, hun behoeftes en uitdagingen, gecombineerd met jullie business goals

02

Het opvullen van de gaten

Missen we informatie? Dan zorgen we samen dat we deze naar boven krijgen. Bijvoorbeeld door gebruikersonderzoek.

02

Plan van aanpak voor UX verbeteringen

Op basis van het Business Aware Design canvas maken we een plan van aanpak voor de te zetten stappen op UX gebied.

04

Uitvoeren plan van aanpak

We gaan aan de slag met de punten van uit het plan van aanpak. Van design tot development, alles kan.

Ervaring met Around Seven

De samenwerking met Ivo heb ik als zeer prettig ervaren en ervaar ik nog steeds nu er nieuwe vraagstukken van toepassing zijn. Ivo reageert altijd vlot en daarnaast is er altijd ruimte om te sparren

Inge, AssuradeurenGilde

Gestructureerd jullie UX strategie bepalen

TIjdens een Business Aware Design sessie gaan we lekker low-key aan de slag. Het enige dat we nodig hebben is een lege muur en een stapel post-its. We kijken naar het hele design proces, van key users tot business goals.

Deze methode is geschikt voor starters maar net zo goed voor bedrijven die al een tijd draaien. Na de sessie(s) hebben we helder waar we de komende tijd mee aan de slag kunnen om de gebruikerservaring te verbeteren of business goals te realiseren.

Zijn er nog vragen?

Quanta costa!?

Hoe lang duurt zo'n sessie?

Onze site draait al jaren. Is zo'n sessie dan wel nuttig?

Kan het niet online?

Quanta costa!?

Hoe lang duurt zo'n sessie?

Onze site draait al jaren. Is zo'n sessie dan wel nuttig?

Kan het niet online?

Quanta costa!?

Hoe lang duurt zo'n sessie?

Onze site draait al jaren. Is zo'n sessie dan wel nuttig?

Kan het niet online?